jak na moje kaprawe oko coś tu nie gra. poza tym na wykresy jest miejsce w "nasze auta".
[O1] Głośne, modulowanie buczenie powyżej 85km/h
Zwiń
X
-
[O1] Głośne, modulowanie buczenie powyżej 85km/h
Od jakiegoś czasu dociera do mich uszu bardzo głośne buczenie z wyciem (niejednostajne, modulowane z wyczuwalnymi wibracjami). Zaczyna się od 85km/h. Zacząłem od opon. Wyważone dobrze. Nic to nie dało. Mechanik nr 1 - Panie łożyska z tyłu trza wymienić. Wymienione łożyska z piastami. Jadę - to samo. Znów do wulkanizatora. Wulkanizator nr 1. Panie opony wyząbkowane - trza wymienić. Opony wymienione. Jadę - to samo. Następny dzień - Mechanik nr 2. Panie łożyska z przodu trza wymienić. Wymienione , jadę to samo. Wulkanizator nr 2. Oczywiście opony z przodu wymienić. Wymienione - to samo. Podniosłem przód samochodu, 5 bieg, do 150km/h. CISZA. Tyłu jednak nie mogę rozpędzić tak szybko na podniesionym. Ręce i cycki opadają a tu jak wyło tak wyje. POMOCY!!! KOLEDZY . Może to jakaś obudowa wpada w wibracje albo już sam nie wiem.
-
-
A skrzynka biegów oliwkę ma :?:ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez samtech84oblukaj przeguby zewnętrzne możliwe że któryś złapał luz i wpada w wibrację.
Po 1 sprawdź czy masz dokładnie dokręcone wszystkie koła, niedokręcone koło daję efekt wycia/buczenia jak łożysko.
Ewentualnie możesz sprawdzić przegub wewnętrzny, ale ten drga i to przez chwilę.
A jak nie to sprawdź olej jak tomus7 radzi.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomus7A skrzynka biegów oliwkę ma->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Skrzynia bez obciążenia chyba pracuje nieci inaczej, jak się mylę to niek ktośmnie poprawi ops:ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
skrzynka bez obciążenia właśnie inaczej chyba pracuje
ale tak sobie myślę, że to buczenie od skrzyni zależne by było od biegów, co?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Koledzy, a czy przypadkiem to nie dwumasa? U mnie tez jest buczenie (dudnienie) - szczególnie jak zdrowo depnę. Na zimnym silniku są drgania, po delikatnym puknięciu w gaz lub sprzęgło ustają. To będzie chyba to.
[ Dodano: Nie 27 Lut, 11 09:39 ]
Ja w najbliższym czasie biorę się za wymianę kpl. sprzęgła, bo nie chcę żeby mi dwumasa padła gdzieś w trasie, kilkaset kilometrów od domu i to jeszcze z małym dzieckiem w samochodzie.
Nie wiem tylko jaki komplet założyć?
Komentarz
-
-
witam,
od jakiegos czasu mam podobny problem z buczeniem, drganiami karoserii w Octavii I 1,9tdi. na poczatku wydawalo sie jakby lewe przednie kolo wibrowalo, huczalo podobnie do lozyska. I mechanik --> kola do wywazenia a jak nie pomoze to opony do zmiany. tak zrobilem ale nic to nie dalo. II mechanik wymienil mi przeglub wewnetrzny i mialo byc OK, ale niestety dalej nic. pojechalem na reklamacje i wymienil mi dodatkowo jeszcze lozysko i piaste. dalej nic, a moje wrazenie jest takie ze jest jeszcze gorzej. przy przyspieszaniu na 3 gdzies 50-60/h czuc mocne drgania na kierownicy i tak jakby na podlodze. jadac na 4 lub 5 biegu 80-100/h slychac huczenie i czuc drgania. pomalu staje sie to irytujace. dodam jeszcze, ze zalozylem nowe opony yokohama, ostatnio bylem na przegladzie i w zawieszeniu wszystko OK. jesli ktos mial podobna sytuacje to prosze o pomoc, bo naprawy na chybil trafil mnie zrujnuja
z gory dziekuje za wszelkie rady
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maliksmczuc mocne drgania na kierownicy
Ewentualnie sprawdzałeś czy dwumas jest ok? 5b ok 1500rpm i but w podłogę, ale tylko do testów. Jeśli usłyszysz terkotanie itd, to możliwe że dwumas szwankuje.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Koledze w alfie 147 zrobiło się to samo - też szukamy przyczyny. Koła pozamieniane i dalej to samo. Obstawiałbym łożysko w piaście ale huczenie pojawiło się nagle, bez ostrzeżeń delikatnych. Skręcanie na boki nie powoduje cichnięcia albo zwiększenia siły wycia. Wycie pojawia się miedzy 80 a 100 km/h i słychać jakby z tłu. Jak coś się dowiem to napisze - może coś się rozjaśni.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maliksmw jaki sposob okreslic "na oko" czy polos jest krzywa?? bedzie to jakos widac??
Jeśli któraś oś jest krzywa, to pewnie będzie inaczej pracować od tej sprawnej. Raczej dwie osie na raz się nie krzywią.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maliksm"na oko"ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Panowie test na dwumasa moim zdaniem wypadl dobrze, 5 bieg 1500rpm, but w podloge i auto bez zadnych niepokojacych dzwiekow przyspieszalo do przodu. natomiast pojawil sie nowy "objaw" albo wczesniej go nie zauwazalem. przy jezdzie na 5-tce jakies 80-95 km/h na wyplaszczeniu lub z lekkiej gorki i na nieduzym gazie zaczynaja sie takie wibracje ze az na tylku je czuc, drga cala kabina ;=(. dodaje gazu, obroty podskakuja i znacznie sie uspokaja. i co teraz o tym wszystkim sadzicie?? pozdrawiam
Komentarz
-
-
Witam
ja mam podobne objawy buczy przy 60 km/h i 90km/h jadąc delikatnie dodając gazu - byłem w ASO powiedzieli mi że najprawdopodobniej łożyska w koszu szkrzyni biegów, byłem u mojego mechanika i on stwierdził że może to być coś w koszu być może wałek atakujący lub łożyska wałka ataku, może zrobił się luz na przekładni głównej i żle współpracuje atak z kołem talerzowym.
Co o tm sądzicie ?
Komentarz
-
Komentarz